فارسی | English
 
همه اخبار
اخبار پروژه‌ها
اخبار به نقل از خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها
آرشيو اخبار
روش ارائه مدارک ارزیابی کیفی شرکت در مسابقه طراحی ساختمان شرکت بورس اوراق بهادار تهران
شنبه 16 ارديبهشت 1391
با سلام؛
ضمن تشکر از آن مهندسین مشاور جهت اخذ اسناد ارزیابی کیفی شرکت در مسابقه طراحی ساختمان شرکت بورس اوراق بهادار تهران و یادآوری اینکه آخرین مهلت تحویل مدارک ارزیابی به این مدیریت طرح تا ساعت 16 روز چهارشنبه 20/2/91 می باشد، با توجه به سوالات مطرح شده از سوی تعدادی از مشاورین در مورد مشخصات مدارک ارزیابی که ارسال خواهند نمود توضیحات زیر ارائه می شوند: الف- قطع مدارک بصورت A4خواهد بود.
ب- مدارک در داخل یک زونکن بصورت تفکیک شده بوسیله Divider طبق جدول ارزیابی صفحه 33 دفترچه مسابقه در بخش ها و قسمت های زیر آورده شود:
1.بخش اول- روش شناسی شامل سه قسمت:
1-1. نحوه تقسیم کار بین مشاور ایرانی و خارجی که دربرگیرنده موافقتنامه امضا شده با مشاور خارجی در مورد نحوه تقسیم شرح وظایف براساس بند 1-1 صفحه 31 دفترچه مسابقه می باشد. چنانچه اصل سند امضا شده بعداً ارائه می گردد، رونوشت آن که به مهر و امضای مشاور ایرانی رسیده است ارسال شود.
1-2. فهرست مدارک قابل تحویل (Deliverable Document List) براساس شرح خدمات پیشنهادی و در صورت نیاز تکمیلی موضوع بند 1-1 صفحه 31 دفترچه مسابقه
1-3. برنامه زمانی تفصیلی پیشنهادی مشاور برای پروژه طبق توضیحات ارائه شده در صفحه 35 دفترچه مسابقه 2. بخش دوم- کارکنان کلیدی موثر شامل 4 قسمت:
2-1.سوابق طراحی اصلی معماری از مشاور ایرانی، طبق توضیحات ارائه شده در صفحه 32 دفترچه مسابقه 2-2. سوابق طراح اصلی معماری از مشاور خارجی، طبق توضیحات ارائه شده در بند 3-3 صفحه 32 دفترچه مسابقه 2-3. سوابق طراحان اصلی سازه در مشاور ایرانی، همراه با دو نمونه از بهترین کارهای انجام شده نامبردگان 2-4. سوابق طراحان اصلی تأسیسات در مشاور ایرانی، همراه با دو نمونه از بهترین کارهای انجام شده نامبردگان 3.بخش سوم- سوابق حرفه ای و صلاحیت های مشاور شامل 4 قسمت:
3-1. سوابق طراحی قبلی ساختمان بورس یا مرکز مالی توسط مشاور خارجی طبق توضیحات ارائه شده در بند 2-2 صفحه 12 دفترچه مسابقه
3-2. سوابق طراحی قبلی ساختمان اداری و عمومی مشاور ایرانی موضوع بند 3-2 صفحه 32 دفترچه مسابقه 3-3. بهترین کارهای پنج سال اخیر مشاور ایرانی و مشاور خارجی با ارائه نمونه کارهای انجام شده همراه با ذکر مشخصات کلی پروژه و نام کارفرما، زمان و محل اجرای آن به تفکیک مهندس مشاور ایرانی و مشاور خارجی
4.بخش چهارم- سایر مدارک مورد نیاز طبق مشخصات درج شده در صفحات 38 و 39 دفترچه مسابقه.
منبع خبر: مهندسین مشاور توسعه کالبدی آسیا


  

کلیه حقوق این سایت متعلق به مهندسين مشاور توسعه کالبدی آسيا است. (۱۳۸۸-۱۴۰۲)
بهترين حالت نمایش تصویر: ٧٦٨ x ١٠٢٤
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت